Problem of plant
GE’s Bently Nevada product line has a supporting services agreement (SSA) with an offshore platform in the North Sea. The platform has GE’s System 1* condition monitoring software installed on multiple compressor, pump and power generation trains logging vibration, process, performance and predictive emissions parameters. A System 1 software alarm identified a direct amplitude problem on a generator radial vibration probe from one of the main power generation units. After an automatic email alert, GE engineers in its U.K.-based remote monitoring center connected remotely to System 1 to investigate. A review of the direct amplitude vibration trend revealed a gradual increase over several days. Further investigation identified an increasing spike on waveforms of the generator radial vibration probes, suspected to be electrical noise. SOLUTION The GE team issued an exception report to the customer the same day as the alarm, recommending further investigation into the possible source of the suspected electrical noise. As the site’s power generation units have spare capacity, the unit was taken off-line to investigate. The customer eventually traced the problem to a faulty power supply unit of another system located under GE’s 3500 Series Machinery Monitoring System. The power supply was replaced and the unit was quickly returned to service. PAYBACK A well-optimized System 1 provided early detection of a developing issue. Although the power generation at this site had spare capacity, allowing the platform to run on a single unit would increase the risk of losing total production should the other machine trip. Early identification of the faulty equipment saved a potential unit trip, and with the help of GE’s remote support team, the customer avoided any unplanned mobilization of personnel to investigate. BENEFITS Avoided Costly Travel. Remote monitoring and diagnostics via System 1 prevented the need for support personnel to travel to an offshore location. Early Detection. System 1 also helped identify the problem early, which allowed the customer to plan downtime to investigate. Avoided Downtime. The increasing vibration could have eventually tripped the unit and caused increased downtime. Historical Documentation. Documentation of this event can help enable immediate resolution of similar future events, which should help the customer avoid additional downtime for related issues.
QUY ĐỊNH THANH TOÁN
Nivina quy định hai hình thức thanh toán khi khách hàng giao dịch mua hàng như sau:
Sau khi tiếp nhận đơn hàng của quý khách, Nivina sẽ dựa trên bảng giá bán lẻ nhà máy tính toán tổng số tiền của đơn hàng và báo lại số tiền quý khách cần thanh toán.
I. Phương thức thanh toán tiền mặt.
- Phương thức Giao hàng - Trả tiền mặt chỉ áp dụng đối với những khu vực Nivina hỗ trợ giao nhận hoặc khách hàng sẽ thanh toán trực tiếp tại văn phòng Công ty.
- Với phương thức thanh toán trực tiếp Quý khách có thể đặt hàng qua điện thoại, Email Công ty. Nhân viên chúng tôi sẽ tiến hành xuất hàng cho Quý khách và xác nhận ngày giờ giao hàng với Quý khách.
- Quý khách có trách nhiệm thanh toán đầy đủ toàn bộ giá trị đơn hàng cho Nhân viên giao nhận hoặc Nhân viên bán hàng và chăm sóc khách hàng của nivina.vn ngay khi hoàn tất kiểm tra hàng hóa và nhận Phiếu giao hàng. Quý khách thanh toán đúng số tiền trên Phiếu đã ghi, nếu có bất cứ thắc mắc nào Quý khách gọi lại cho Nivina để được thông tin cụ thể hơn.
II. Phương thức thanh toán chuyển khoản
1) Chuyển tiền/chuyển khoản:
Các bước tiến hành như sau:
1. Đến Ngân hàng gần nơi ở của Quý khách nhất để chuyển tiền/chuyển khoản theo thông tin chi tiết Railflex.vn cung cấp: Số tiền, Tên đơn vị, số tài khoản, Ngân hàng mở tài khoản, nội dụng chuyển tiền/chuyển khoản.
2. Thông báo cho Tổng kho sơn (bằng điện thoại, email, SMS,…) khi Quý khách đã thực hiện chuyển tiền/chuyển khoản.
3. Hoặc Quý khách vui lòng liên hệ với Bộ phận Bán hàng của Nivina theo số điện thoại: (+84)-24-3212-3727 (từ 8h15 đến 17h15 hàng ngày), để thông báo đã chuyển tiền.
4. Ngay khi nhận được báo cáo xác nhận từ Ngân hàng, Nivina sẽ tiến hành thông báo lại cho Quý khách đồng thời thông báo xuất hàng giao hàng cho Quý khách.
Nivina sẽ không chịu trách nhiệm về sai sót trong quá trình chuyển khoản hoặc chuyển khoản sai thông tin, Quý khách phải làm việc với Ngân hàng để được xử lý ổn thỏa, chỉ khi nào tiền được chuyển đến tài khoản của Nivina thì Công ty sẽ xác nhận với Quý khách.
Trân trọng!